♦♣♥3 personer, 1 historia

♦Igår fyllde Olivia år, Grattis till henne!! :D hihhi och jag tänkte att vi alla tre (Emma, Olly & jag) ska hjälpas åt att skriva detta inlägget så att man ser det från allas perspektiv!
THIS IS OUR STORY....Jag (emilia) börjar:
Emma och jag kom på idén att överaska Olly i skolan på hennes födelsedag eftersom hon redan börjat men vi inte börjar förrän på måndag :) Maja som går i Ollys klass hängde på på idén och blev våran "insider" och gav oss väg beskrivninghur vi skulle hitta klassrummet.....Fast först var vi ju tvugna att hitta skolan!!
Innan vi tog bussen så köpte vi god daim och chokladglass som vi la i en frysbox, Emma och jag. Emma tog även med maaaassa andra saker som skedar, filt och paraply...tja jag vet inte vad mer XD
HUR VI KOM TILL KLASSRUMMET (ur Emmas perspektiv):
Okej, tänk er att ni ska till en plats ni aldrig har åkt till förut, ni sitter på en buss och er kompis säger att hon vet hur man tar sig dit, ganska säker på det är hon. Och så plötsligt kör bussen förbi en skylt som pekar in till vänster, med namnet på den plats ni ska till, och tar er längre bort från skylten och pla tsen, samtidigt som att ni vet att ni gärna hade behövt vara vid en plats vid en speciell tid... Har ni föreställt er det? Det var iaf så jag upplevde det, på bussen tillsammans med Milla till Gunnesboskolan xD
Men, vi lyckades hitta skolan!:D Väl där tar vi fram en vacker vägbeskrivning från Maja och kameran och efter att ha virrat runt på skolan (med Milla som guide) och frågat två främmande människor om vart högstadiet ligger, hittade vi tillslut! :D Vi gick in i byggnaden, upp på andra våningen och ser Benjamin, Ollys lillebror, i ett klassrum. Båda tänker att vi kommit fel, men så kikar Milla in i det andra klassrummet och backar snabbt tillbaka till mig, viskandes:"Jag såg Maja!" Vi lyckades hitta rätt!! Och tio minuter innan Olly och Maja slutade också!:D<3
♥NÄR VI KOM OCH ÖVERASKADE (ur Ollys perspektiv):
Jo, jag hade min sista lektion(matte) och efter det så skulle jag gå hem och hoppa i one piecen som jag fick :D Men när jag går från matten till min hemklassrum så känner jag hur någon lägger händerna på mina axlar och skriker för att skrämma mig, det finns flera killar i min klass som gr så, men detta låter som en tjejröst en tjejröst som jag känner igen! Så jag vänder mig om och ser Milla men jag fattar inte att det är hon. För hon går ju inte på min skola så jag fattar ingenting, men så vänder jag mig och ser Emma med en kamera och då klickar det, jag fyller ju år de är här därför, så jag skriker!
Sen kramas vi massa och är jätteflummiga, alla stirrar kontigt men vi bryr oss inte. Sen drar vi till en gräsplätt och käkar god god glass! ;D
Tack för allt mina fina vänner; Maja, Emma och Milla! <3<3

BILDER av mig (Emilia). Riktigt fina flummisar  ♥♥
Ja och ibland kikade solen fram på oss
Jag gillar picnil!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0