♣Vad man kan hitta gömt på en dator

♣ Ja titeln säger allt! Jag kände för att blogga (wooow, ganska länge sedan XD) och kollade vad jag hade för bilder på min skoldator (den jag sitter vid just nu). Här kommer resultatet, bilder från en dag då vi tre och Asse/Astrid träffades, umgicks och dansade i vintras :)







Här var de då, några av de bilder jag hittade på min data.  Känns som det inte var så länge sedan, men då man tittar noga (inte bara på dessa bilderna) så hittar man skillnader som att Milla hade tandställning, mitt hår var ganska mycket kortare, alla sprang vi runt i vinterjackor och vinterskor mm.

Roliga minnen man kan hitta ibland iallafall!:)

//Emma♣



Kommentarer
Postat av: Olivia

Jao Jao, it was a loooooong time ago!!!

2011-08-18 @ 17:59:46
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahaha vilka knasiga bilder!! ♥

2011-08-19 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0