♣En kväll i maj - En inte så normal, men underbar vänskap

I maj detta året hade Emilia/Milla en myskväll hemma hos sig. Och låt oss säga såhär... På myskvällar med oss, vet man aldrig hur saker och ting kan sluta. Något som är väldigt vanligt är olika slags krig. Vattenkrig, sockervadskrig och varför inte.... ansiktsmaskkrig?





Efter ett krig kommer alltid ett annat. Den här gången i form av sockervadd!



En mysig och flummig kväll i maj nmed underbara människor, ett ganska bra minne om jag får säga det själv!:) //Emma♣
(med på kvällen var jag, Olivia, Emilia, Amanda, Astrid och Maja och Annika, som tyvärr inte syns på bilderna här)

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh älskar bilderna bara att jag blev fett rädd för Olivia med utspärrade ögon! (:

2011-07-21 @ 10:48:20
Postat av: Emma

Haha, jag vet XD Äkta sockerögon!!

2011-07-21 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0