♦Ett galet dygn!

Igår till idag träffades Emma, Olivia, Amanda och jag (Emilia). Den blandningen av personer kan bara sluta med en sak det lärde jag mig idag.... alltså med kaos. Fint kaos. Härligt kaos. Kaos med kärlek.

Det var meningen att vi skulle tälta igår och till en början gick det faktiskt rätt bra. Vi lyckades att sätta upp tältet och lyfta upp det på stutsmattan. Man kan säga att det gick bra ända tills vi hörde ett knak.... det var då det började gå utför. Tältet fick bara en liten annorlunda form först men när Emma började hoppa i tältet så föll det pladask ner på oss. Trots att vi inte tycks ha lyckas undvika trubbel så har det varit en mysig och underbar kväll, natt och morgon med massa skratt dans och mjölk <3

Här kommer lite bilder därifrån:
/ Emilia
Jag ute bland bönor eller ärtor (vi vet inte vilket av det)
Vackra Olivia på en fin bild tagen av Amanda!
Här är lilla söta emma utan någon klämma att stämma i mitt rum(ja tapeten ska se ut sådär jag ska måla om till vitt)
Emma till vänster (sjukt söt bild) och jag till höger. Vi alla tänkte ut vem vi skulle vilja vara i Nalle Puh: Emma sa att hon vill vara Ruh, jag sa att jag vill vara nasse och både amanda och Olivia sa att de vill vara Tiger.... Men jag tror nog att alla har en liten tiger inom sig ;)
Trötta Olivia fotar!
Till sist fick vi vår glass! <3
Amanda var oxå med hela tiden men hon gillar att vara vår personliga fotograf det är därför hon inte är med på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0