♦Naturen är färgglad, människor är grå, men varför då?

Jag vet inte vad det har varit som klöddat men något har det varit för jag har inte kunnat lägga upp vissa bilder men NU funkar det igen :)
Så nu smäller jag två flugor i en smäll och lägger upp bilder från dagen då "åkern blev förstörd" och dagen då "brunchnack uppfans". Brunchnack är inte bara brunch utan också mellanmål (: påtal om det så måste jag äta frukost, brunch, brunchnack eller vad det nu blir vid denna tiden <3
Här kommer lite bilder från de dagarna:

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja, vilken tid vaknade vi nu igen?? Just det halv tre xD

Jag tyckte om brunchsnack! Det var gott!

2011-07-30 @ 22:41:12
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni är nog de sötaste små galningarna som finns!<3

2011-07-30 @ 23:16:21
Postat av: Emilia

Hahaha det var det säkert fast kommer inte alls ihåg vad vi åt xD

Aww du är för söt♥

2011-07-31 @ 01:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0