♥Time Travels Fast

Tiden går snabbt. Nu är det inte långt kvar tills jag börjar 9:an, Emilia 1:an och Emma 2:an! Känns som om det var evigheter sen som vi var på Nyhem... Så roligt vi hade det då!
Helt sjukt när man faktiskt tänker på hur stora vi faktiskt blivit även om vi känner oss mer flummiga och barnliga än vad vi någonsin gjort, haha! Hoppas vi aldrig förlorar det!♥

     

Bilderna är från vår första morgon då vi verkligen inte vill gå upp! Men vi fick göra det i alla fall ;)

// Olivia

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh ja det känn som en evighet sen! Jag lovar dig tillsammans kommer vi förbli knasiga, flummiga och galna <3 Jag kan tänka mig oss som gamla tanter springandes på gatan efter stackars katter ...okej det där var bara hemskt men tja du fattar <3

2011-07-28 @ 23:26:01
Postat av: Emilia

förresten så sjukt fin bild på sjön! åh saknar tältet <'3 GILLA GILLA GILLA!!

2011-07-28 @ 23:31:26
Postat av: Emma

Aldrig aldrig får vi förlora det!<3 Tillsammans kommer vi aldrig växa upp! XD<3

Haha, nej inte katter Milla, fåglar!! :D

Jag: Åh, peta!

Olly: Åh, sparka!!

Milla skriker högt och springer åt motsats håll XD<3

2011-07-30 @ 23:10:26
Postat av: Emilia

hahaahahah! Om man bortser ifrån att du mobbade mig så var den BÄST :D ♥♥♥

Ja tillsammans förblir vi omogna små skitungar! :)

förresten på tal om fåglar så flög det nästan in en fågel på mitt rum idag :o sjukt läskigt... fönstret var inte helt öppet så den missade ingången lite men Urk!! x)

2011-07-31 @ 01:47:32
Postat av: Emilia

inte så den missade UTAN men som tur var! ;)

2011-07-31 @ 01:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0