♦Mobbning på hög nivå (:

Vi brukar alltid "diskutera" om Lund, Genarp eller Dalby är bäst och det slutar ALLTID med att Olivia och jag går emot Emma med sitt lilla Genarp. Jo det är inte det att vi inte gillar Genarp det är inte det....för det gör vi lite i alla fall.... eller jo det kanske är det! Men vi eller jag kan bara prata för mig själv gillar det lite iaf eftersom Emma bor där <3
Aja här är iaf lite bilder från Dalby på solnedgången igår (hm...egentligen förrgår eftersom klockan är över 12 men det känns fel att säga så)

Kommentarer
Postat av: Lucia

Ååå, vad fina bilder :)

2011-07-29 @ 09:22:41
Postat av: Olivia

Awsome bilder!! :D

2011-07-30 @ 20:01:24
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har nog aldrig blivit så mobbad som jag blir när jag är med er,ibland undrar jag hur jag egentligen kan älska er så mycker! XD<3



Men btw, sjukt fina bilder!<3 (trots att de var av Dalby ^^)

2011-07-30 @ 23:14:25
Postat av: Emilia

Kärleken och mobbningen är "ömsesidig" tror jag det heter ♥ ♥ ♥

2011-07-31 @ 01:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0