♦vi blir bara värre och värre...

Detta är vi på Nyhem♥
Det var helt underbart! vi hade så kul och var så trötta och flummiga att vi skrattade åt vad som helst! En kväll berättade vi läskiga och sjukt äckliga historier. Vi blev så rädda så vi nästan fick panik och om någon blivit lugn och slutat tänka på tex RÖDA ÖGON eller MÄNNISKo-TUSENFOTINGAR så påmindes man såklart av någon annan!
Emma försökte lugna sig med att sjunga samma rad om och om ingen: Allt kommer bli bra maaammmmma men det skrämde bara Olivia och mig! En helgalen natt som jag aldrig glömmer!♥♥
Här till vänster kom det med en bild på Maja, Amanda, Astrid och Olivia, Emma & jag! Fast det är inte från nyhem det är hemma hos mig från en av alla våra mysiga myskvällar!
Till olivia: DUUU är en pussmun!
/EMILIA

Kommentarer
Postat av: Olivia

UNDERBARA tider det! <3<3<3 Saknar!!

Ne, för DE är jag inte :P

2011-07-21 @ 14:52:34
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Emma

NYYYYHEM!! :D<3<3<3

Jag kommer aldrig mer kunna se på en röd prick eller lyssna på låten "allt kommer bli bra mamma" XD<3

2011-07-21 @ 18:07:40
Postat av: Emilia

jaa bääästa tider!! <'3

hahaah aww vi får hitta en ny sång till dig x)

2011-07-23 @ 03:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0